Hello!

Nu är ordningen återställd och Micke är hemma igen efter 6 dagar i Stockholm. Det gick bra i veckan men jag har varit väldigt trött då Freja vaknar i stort sätt kl:05 varje morgon. Pigg och sprudlande glad, redo med snuttis och napp att bli upplyft från spjälsängen.

Rasmus har varit hemma från förskolan några dagar då han har varit lite rosslig och även haft ont i magen. Idag ställde mamma upp och åkte in till oss från Motala, tusen tack! Det uppskattas verkligen.

Imorgon åker jag till Stockholm på fortbildning i 2 dagar och kommer hem torsdagkväll. Ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt.

Nu ser jag fram emot våren som tusan och igår beställde jag nya löparskor från Reebook, Micke fick också ett par matchande fast i en annan färg, haha! Skönt för honom att ha bra skor med dämpning i butiken. Själv kommer jag ta tag i löpningen framöver och även börja cykla till och från jobbet igen. Blir det någon mer vinter och snö tro?? Jag känner mig färdig faktiskt så jag kan stå över och gå direkt på vår nu.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygging ❤👍👍

2017-01-31 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0