Tillbaka till vardagen

Helgen som var gick så himla fort och det känns som vi hann med det mesta. I lördags åkte vi upp till Kolmården och Julius lämnade sina nappar hos Bamse i Bamses värld. Vi hade skrivit ett brev till Bamse och slaget in napparna i ett paket. Vi åkte några karuseller och Freja blir så himla glad när hon märker vad som är på G. Hon och Rasmus satt fram i Skalmans bilar och styrde och jag satt bakom dom. Det gick över förväntan att lämna napparna och Julius fick alldeles för mkt presenter i Bamse-shoppen efteråt. Han har frågat efter nappen några ggr och läggningen på kvällen har tagit lite längre tid. Men som sagt över förväntan! Vi märker redan stor skillnad på honom och detta kommer främja hans tal jättemycket.

Vi hann hem till simskolan och jag följde med Rasmus. Han tycker det är jättekul med simskolan och i lördags stannade vi kvar efteråt och badade och åt pannkakor till kvällsmat.

I söndags träffades vi med vänner i en skog i Lambohov där vi grillade till lunch och lekte med barnen. Det var så himla mysigt och barnen lekte bra. Vi planerade en Danmarksresa ihop och troligtvis kommer vi hyra ett lyxhus tillsammans en vecka i juni (fyra familjer).

På eftermiddagen var det premiär för Julius på gympan och det gick bra, lite svårt med koncentrationen bara, men vad kan man begära av en kille på 2,5 år J. Jag cyklade dit med honom i cykelstol och bara det blev ju en rolig grej J.

Denna vecka har det varit fullt upp på jobbet och snart är det helg igen. Micke har varit ute några kvällar och kört hoj, det är inte många dagar kvar på säsongen nu så det gäller att passa på.

Mkt som snurrar i huvudet just nu och det planeras en resa som jag hoppas blir av J. Bara jag och Rasmus, långt bort. Hoppas hoppas och hoppas jag klarar av flygbyten m.m J. Måste se över resväskor men det smidigaste borde ju vara att ha en stor väska tillsammans, då har jag en hand fri att hålla Rasmus i. Vi får se.

Mitt nya namn har kommit in och jag var hos Polisen igår och fixade pass.

 










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0