Bröllopet!

Jag är mållös! Bröllopet är över och det blev helt fantastiskt! Vi är så nöjda och glada och lyckliga ♥. Vilken häftig dag med så mycket kärlek och känslor. Vi skulle gärna göra om det, om och om igen. Vi tog till oss alla goda råd om att verkligen stanna upp och känna efter, inte stressa utan vara där och då. Lyssna och se och lagra allt underbart i våra minnen och jag tycker vi lyckades bra med det. Att vi tog bilen till Västervik och Gränsö Slott framåt kvällen var så skönt. Vi åt en jättegod middag där och drack vin. Bilder och filmer vällde in från gästerna och det var kul att se alla bilder som kom. Jag tänkte att jag skulle skriva en lång berättelse om dagen, vilket jag också har gjort men jag väljer att inte dela den här på bloggen. Vi är nöjda med allt in i varje detalj och vi vill tacka alla inblandade som gjorde detta så bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0