Simskola på distans

Vilken dag vi har haft! Massor med skoj! De fyllde upp poolerna och jag och Rasmus badade i 2 timmar, åkte rutschkanor (jo, jag med!) och badade i bubbelpool. Att Rasmus missade sin simskola hemma idag känns som vi tog igen med råge!

Efter badet var vi på rummet en stund, duschade och kollade på filmen Bolt.

Det blev två besök i arkadhallen idag och efter kvällsmaten gick vi till hytten och bokade hotell i Gibraltar 2 nätter.  Vi kommer fram till Gibraltar vid 09 imorgonbitti men vi stannar ombord till efter lunch.

Klockan 20 provade vi bowlingbanan ombord och Rasmus tyckte det var jättekul! Vi körde 2 ronder. 
Klockan blev mycket men när vi var klara med bowlingen testkörde de ljud och ljus inför poolpartyt som pågår just nu. Rasmus ville dansa så vi for ner till dansgolvet och körde lite.
Nu sover en trött kille här bredvid mig och jag ska blunda jag med.

Ps Idag nåddes gränsen på antal dagar från Julius och Freja och när vi Skypeade på förmiddagen rann tårarna på kinderna, åh vad jag vill hålla om dom! Ds

Godnatt!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0