lördag

Städdag i föreningen hela förmiddagen och jag fick lite "egentid" med Julius när Freja sov. Vi lagade mat och bakade chokladbollar tillsamnans. Klistrade i läxhäftet från språkgruppen och pratade Io-språk.
På eftermiddagen åkte jag och Rasmus på simskola och det gick så himla bra idag! Han doppade hela ansiktet och hoppade i från en madrass 👏, så häftigt när man får följa utvecklingen, jag blir så känslig att ögonen vattnas 🙈. Jag tycker synd om föräldrarna (och inte minst barnen) som satt med näsorna framför sina telefoner dessa 30 min och missade när deras barn sökte ögonkontakt efter de hade genomfört något.

Jag har börjat lägga fram kläder och lite grejer vi ska ha med oss på resan. Dagarna går så snabbt och på måndag jobbar jag till 18. Vi blev med IPad Air 2 (en guldfärgad 😀, jag fick välja) idag och den ska självklart med på resan. Vi kör med ViaPlay där man kan se på filmerna offline om vi inte har något wi-fi långt ut på havs.

Håller tummar och tår för ett jobb och nu ska det lördagsmysas härhemma.




Kommentarer
Postat av: Annie

Så duktig! Heja Rasmus. Trist med mobilerna! Åh barnen vill bli sedda när de kanske överkommer något de tyckt var läskigt mm. Likadant vid fotboll o innebandyn tyvärr😢😢

2016-10-09 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0