Kalashelg

Började lördagen med Novas 5-årskalas på Busfabriken, Freja fick följa med också. Micke och Julius åkte mini-lastbil lastad med min mc till Arboga för service. Och i veckan ska vi upp och köra hem den. Sedan väntar besiktning och försäljning 😳.

På kvällen i lördags grillade vi hos Daniel och Emma, barnen lekte jättebra och vi rundade av strax efter 20, då orkade inte Freja mer ❤️.
Igår var det Theos 5-årskalas och vi var där hela familjen. 21 barn utklädda till superhjältar i en liten stuga (1 rok) i Jägarvallen, jag behöver inte säga mer 🙈❤️😊🎈.

Freja och jag var nyss och lämnade killarna på förskolan och det gick som vanligt nu jättebra 👍.
Ikväll är det sommarfest på Julius avdelning och efter det ska jag till sporthallen för ett 2h långt spinningpass. Ett "happening"-pass som riktar in sig för de som ska köra nått lopp i sommar med massa tips och grejer, det ser jag fram emot 💪✌️.

Igår blev jag uppvaktad med blommor (en ros från varje barn) och choklad och Rasmus hade valt ett jättefint kort med ett hjärtformat blad med prästkragar och fina stenar, sååå Rasmus 😍.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0