Förskolans dag

Skulle ha gått en långpromenad med Anna ikväll men jag har hittat en föreläsning som verkar intressant så jag tar med mig Anna på den istället 👍, det är på öppna förskolan i Lambohov och handlar om trygg anknytning, kärlek och respektfulla gränser.

Killarna har haft en rolig dag på förskolan idag då de har firat Förskolans dag och målat utomhus, sjungit, dansat och haft hinderbana. 

Jag har fått hem min diamant och jag är väldigt nöjd, den gnistrar och glimmar väldigt mkt 😍. På måndag kommer Johan (guldsmeden) hem till oss och kikar på den och så ska vi bestämma oss för ringen.


I tisdags åkte vi till Norrköping och Arbetets museum där dom just nu har en Bamse-utställning. Barnen tyckte det var kul och det fanns mkt att titta, känna och klämma på.

Freja har för närvarande världens humör 😳 och skriker mkt, kan vara nya tänder på G också. Lilla tjejen, vilket temperament!

Ps Julius älskar sina nya gummistövlar och vill helst ha dom hela tiden 👍 ds







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0