Diamant - check!

Johan som ska göra min vigselring var hos oss på förmiddagen och diskuterade ring och diamant. Nu är den kontrollerad och rådfrågad med Max i Belgien också för säkerhetsskull 👌💍.
Stenen är jättefin och på diamanten finns ett serienr ingraverat med laser (som inte syns självklart utan ultraförstoring) och det överenststämmer med certifikatet. Så nu vågar jag betala diamanten, har avvaktat lite så att en expert kunde kika på den.
Om ca 2 veckor får jag första utkastet på ringen som jag kan ha hemma och prova och ev kommer jag göra den lite smalare men det är bättre att börja lite bredare och sedan ta bort.
 
Klänningen är färdigsydd om ca 3 veckor och då ska jag äntligen få se den och prova den för eventuella justeringar. Åh jag vet inte om jag vågar åka dit?? 🙈
 
Utelek hela eftermiddagen och det var trötta nybadade barn som somnade ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0