Föräldraledig!

Idag jobbar jag sista dagen på ett tag och ska vara föräldraledig med Freja fram till september. Det känns bra att vi har tagit varsitt halvår i taget och kul för Micke att få chans att vara hemma med kidsen när han inte hann att vara fl-ledig med Julius innan Freja kom :).
Freja blir 11månader på fredag och snart är det dags för 1-årskalas!
 
Micke var på VC med kidsen häromdagen och Julius har fått en yttre öroninflammation och får örondroppar 3 ggr/dag. Fröken Freja har passerat 10 kg och är nu en stadig dam som helst vill stå upp hela tiden, äta själv och busa med storebrorsorna. Rasmus följde tålmodigt med till VC och jag kan inte annat säga än att han är världens bästa storebror som imponerar på mig och gör mig så stolt varje dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0