Tjejvättern 2016

Vi kom i mål på 5.06, hade gärna kommit in på under 5h men det får vi ta nästa år 😊. De sista 3 milen hade jag mjölksyra i låten och strax innan målgång fick jag kramp i högerlåret och skrek till rakt ut av smärta. Vakterna längs vägen såg lite förskräckta ut när de såg mig 🙈. Tårarna började rinna av smärtan och när jag såg min familj stå och heja rann tårarna ännu mer. -Heja mamma!! Skrek Rasmus  och hängde sedan en fin nyckelring med en cykel runt min hals. Jag fick så fina blommor av både mamma, Jenny och Robert som hade kommit ner till målgången ❤️. Robban, Daniel och Cilla var också nere och såg oss cykla i mål. 
När vi for iväg var mamma och mina syskon också med och vinkade av oss. Så himla gulligt!

Jag hämtade upp Jenny i Lambohov imorse och sedan var vi hos mamma som bjöd på riktigt hotellfrukost innan vi cyklade ner till stan för att hämta ut nummerlappar mm. 

En jättebra dag som avslutades hemma hos syrran med pizza och bus med barnen. Nu sitter vi i bilen påväg hem, och jag är lite trött måste jag erkänna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0