Hej hej

Dagarna går i ett och häromdagen fyllde Micke år och vi sjöng och barnen gav paket, mysigt! Vi blev hemmavid den dagen då barnen hade haft feber lite från och till. Ett glädjande besked och det blev både gråt- och kramkalas. Stort tack!

Häromdagen var Micke på intervju (3:e på samma ställe) och vi hoppas på positivt besked. Imorgon ska han på en intervju på ett annat företag, vi håller tummarna.

På lördag cyklar jag och Jenny tjejvättern och det ska bli himla kul! Micke med barnen och min mamma och syster kommer ner vid målgång och ev ska syrran vinka av mig också 😊❤️. Efter loppet blir det pizza i mammas trädgård, kul med folkfest! 

Morgondagen är fullspäckad med intervju (som sagt), Julius har hörselkontroll på US och jag ska ut och äta med jobbet kl 17. Jag kommer ta bilen ner till stan och rundar av tidigt.
Förresten så ska Freja till privatläkaren Per Gemryd inne stan med sitt ena öra (Julius har också varit där) då testerna på tympkontrollen inte visade ok på ena sidan. Hoppas det blir bra av sig självt och att inga rör behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0