Vecka 3

Trots att jag hade sådan smärtsam träningsvärk i veckan (så att jag knappt kunde gå upp och ner för trappen hemma) efter att ha provat på X-Force träningsmaskiner åkte jag dit igår igen för en ny omgång. Idag värker det inte lika mkt och jag känner mig redan starkare, haha! Jag och Annie kör utöver detta en squats-challange så ständig träningsvärk i rumpa och lår har jag. På onsdag ska jag prova Body Jam (blev utbytt till Zumba förra veckan) och har jag tur hinner mina nya träningsbrallor komma med posten!

Rasmus var hos sin farmor och farbror under tiden jag tränade igår och precis när jag var klar ringer Micke och berättar att diskmaskinen har gått sönder hemma. Vilken otur! Typiskt! Iväg och jaga diskmaskin på Elgiganten och Mediamarkt men de hade inte många i lager så det fick bli en beställning från nätet istället. Jag tog en testvinnare från Bosch, det kan väl inte bli fel?? Fri frakt hem till dörren också var ju väldigt bra! Micke är uppgiven för diskmaskinen hemma då handdiska inte är vår melodi med 5 i familjen. Så nu snålar vi på porslinet om man säger så.

Killarna ska till förskolan idag och Freja har feber och har varit vaken mkt inatt, hoppas det inte blir något långdraget för henne.

Igår var jag och Rasmus på gympa och ska nu försöka byta grupp till honom för lite större barn och där är inte föräldern med och ombytt utan man är utanför/sitter i omklädningsrummet under tiden. Rasmus är väldigt mammig så det kan vara bra för honom.

 

På tisdag ska jag träffa tjejgänget på stan efter jobbet då vi ska säga hejdå till Cat som flyttar till England med katter och häst. Kul att alla kunde komma synd bara att jag inte fick med de på Reaggaton kl: 18.30.

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0