Nytt år

Då är vi inne i 2016 och i år gifter vi oss! Wohoo! 
På torsdag åker jag och en kompis in till Norrköping och kollar lite bröllopsbutiker och shoppar, kul! Nu känns det mer verkligt när vi befinner oss i samma år iaf som bröllopet (haha) och nu har vi också bestämt färgtema. Dags att göra inbjudningskort snart.

Idag har jag jobbat i Norrköping hela dagen och Micke har varit hemma med kidsen. När jag kom hem hade de möblerat om vardagsrummet och matsalen, det blev jättebra! (Jag tror någon är sugen på att köpa en stoooor tv).

Nyårsafton var toppen, och vi rundade av innan 21 och hade de hunnit med tre-rätters, skålat och smält lite smällare :).

Nu sover alla kidsen och vi ska njuta av lugnet och mysa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0