Kom igen!

Blir alltid så sugen på att göra om och förnya hemma efter nyår. Det har blivit en hel del nätshopping på sistone och just nu väntar jag 4 paket. Lite födelsedagspresenter till Julius, Ebbe, Lovisa, som alla tre fyller 2 år i loppet av en vecka. Som förra året kommer vi ha ett gemensamt 2-årskalas på förskolan Pilen i Slaka med våra vänner + barn. Väntar även en liten present (som jag hoppas hinna få levererad innan fredag) till min bästa vän då jag äntligen ska hälsa på i nya huset, spännande!

Försöker göra mig av med mkt plastleksaker hemma och skänker till höger och vänster. Sparar vettiga saker och barnens favoriter såklart. Hoppas Julius kommer gilla detta trägarage som han kommer få när han fyller år nästa vecka. Han kommer även få en stoor betongblandare och en Bamse-servis från oss.

Känner att jag verkligen kommit av mig när det gäller träningen med tanke på all julmat och gotteri under december månad. Nu är det dags att skärpa till sig igen. Igår var jag ute en runda och gick på kvällen och det var så uppfriskande och skönt. Man behöver ju inte satsa på att springa och cykla som en galning varje gång utan en promenad är ju faktiskt bättre än inget. Imorgon kör jag och Annie ett pass på X-Force där jag har ett träningskort som gäller 1 månad. Perfekt nu när det är snöigt och kallt.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0