Helgfeeling

Avslutar jobbveckan i Norrköping och längtar redan tills kvällsmyset. I tisdagskväll träffade jag tjejerna på stan och det var lika trevligt som alltid. Vi fick släcka lite bränder (bokstavligt talat) då Bojjtans hår got on fire. Igår kväll körde jag ett grymt kul Les Mills BodyJam pass på X-force, mkt dans och högt tempo.
Fredag imorgon och jag och Rasmus ska iväg på lite ärenden på förmiddagen, jag ska träna och handla inför Julius barnkalas och även en present till Rasmus kompis som har kalas på lördag. Mamma och Jenny kommer hem till oss på eftermiddagen för att gratulera Julius i efterskott så denna helg känns väldigt kalasig.
 
Jag har skickat efter lite nya böcker till Rasmus och håller på att rensa  bland böckerna för att göra plats för lite mer "storpojke-böcker" med mer text i och inte bara faktaböcker som han läser helst av allt. Julius och Freja har grymt mkt böcker nu kan jag lova. Rasmus rum är ett ständigt projekt och nu längtar jag tills vi ska åka och köpa en ny säng åt honom. Julius får överta juniorsängen. Sittbänken från "grovis" har fått en ny plats i Rasmus rum också och i den kan han förvara saker. Han var så gullig Rasmus när han började lägga in grejer där igår. Varje sak på sin plats, han lade systematiskt ut en sax, bredvid den sin kokosnöt och sen sin diamant som han fick i julklapp av moster Jenny och massa andra smågrejer. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0