Hello

Äntligen är kidsen friska från en för oss ganska lång febervecka. Killarna är på dagis idag och var där igår också. Jag slutade vid lunch igår och hann att hämta killarna och det var guld värt. Hela eftermiddagen och kvällen hade vi tillsammans och pappan i huset luftade sig lite med frisörbesök mm. 

Idag har jag en gul tröja på mig och jag tänker alltid lite extra på vårt kommande bröllop när jag bär gult. 

Freja har börjat stödja mer på benen och vi ser en utveckling för varje dag som går. Hon är en bestämd dam och har nu övergått till att bara äta den mat som vi andra äter och helst själv.

Vi provade att fästa en hög med gosedjur på väggen då de alltid ligger omkringkastade överallt. Jag är inte helt nöjd med resultatet utan jag ska se om jag kommer på en annan lösning. Är bra sugen på att köpa ett lektält från Granit till Freja (läs kidsen) i 1-årspresent men är osäker på vart vi skulle få plats med det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0