Four Seasons

En tur till Stockholm med min mamma och syskon för att se Jersey Boys igår. Den var såå bra och det tyckte vi allihopa. Vi åt middag innan vi åkte hem och så hann vi in på NK en sväng och klämde och kände på lite Greta-klänningar och mamma och Jenny köpte tvålar. 

Idag tog jag en löparrunda, det blev 4 km men sista biten fick jag varva med att gå, det var ett tag sedan sist. 

Nu sitter jag i omklädningsrummet och väntar på Rasmus som har gymnastik och idag har han en ny träningsoverall på sig så han är mäkta stolt över den :).

I veckan åker jag till Stockholm i 2 dagar för fortbildning och förövrigt såg jag att minusgraderna lyser med sin frånvaro den närmsta veckan.

Var hos frissan i fredags och var bra sugen på att göra lite bruna toner i håret men min frisör avrådde mig och tycker vi  fortsätter med det ljusa till bröllopet som bestämt.

Freja hade premiär i sandlådan idag och hon var rätt nöjd om man säger så.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0