Härlig tid

Igår blev jag medbjuden av Anna (som hade en biljett över) till konsert med Peter & Matilda i St:Anna. Den var jättebra och jag är så tacksam för att jag fick följa med 😊. Anna hade fixat picknick och vi fikade utanför kyrkan (där konserten hölls) tillsammans med Annas bror och fru.

Kvällen innan var jag på Pinchos tillsammans med "mamma-tjejerna" och åt gott. Det känns som det är så mkt kul framöver nu. 5 veckor kvar till bröllop och nu bara njuter jag. Massa lyxgrejer och roligheter inbokat framöver.

Jag har en köpare på hojjen men känner mig väldigt tveksam. Jag var ute en sväng igår och den hojjen + mig är ett riktigt bra team med rätt proportioner. Jag vill inte ha någon annan mc framöver utan när jag börjar köra mer så är det ju just DEN jag vill ha, åh vad svårt det är.

Idag har vi varit på var kalas och nu på eftermiddagen har vi varit i Kaga Kyrka tillsammans med barnen, kollat runt lite och även rekat vid slussen i Brunnby för potentiella platser att ta bröllopsbilder.
Det blev varsin glass i Sandvik och kidsen badade fötterna innan vi for hem. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0