Raindrops keep falling on my head...

Det var en liten men tapper skara som cyklade imorse. Det bara blev så och regnet verkligen öste ner och regnkläderna uppfyllde inte sin funktion. Det regnade inte när jag cyklade hem iaf, alltid nått.

Julius är sjuk och har varit på VC på förmiddagen. Där konstaterades det att han är röd i båda öronen och i halsen. Läkaren ringer tillbaka till oss imorgon och kollar hur det är, är det ingen förbättring skriver de ut penicillin då. Det känns som han har varit vaken i stort sätt hela natten, gråtit och varit varm. Vi har varvat Alvedon och Ipren och fått i honom vatten och en GB Sandwich inget annat har gått.

När Rasmus kom hem från dagis idag bara brast det för honom och febern var ett faktum. Han hade varit glad och pigg på dagis men nu ligger han här i soffan och är jättehängig.

Hoppas detta inte blir långvarigt för killarna ❤️.

Imorgon är det Joyvoice på kvällen och denna gång kanske jag kan sjunga lite mer nu när jag inte har ont i halsen. Känns lite olägligt att åka iväg imorgon kväll när killarna är dåliga men jag hinner hem några timmar efter jobbet iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0