Hejdå 70 kilo!

Wohoo! Ännu ett delmål i min viktresa är uppnådd och det känns jättebra. Har varit väldigt aktiv de senaste dagarna och i söndags sprang jag 5 km utan uppehåll vilket jag lever på ännu :). Igårkväll åkte jag till Lambohov och sprang och gick med Emma och Maud som slöt upp en stund på slutet.

4,5 mil är cyklade och jag känner mig lite mör i kroppen måste jag säga. Imorgon cyklar jag igen men på torsdag blir det bil då jag jobbar i Norrköping hela dagen.

Killarna mår bättre och har varit på förskolan idag. Freja har inte blivit (vad vi vet än) smittad och är glad och nöjd. Hon gillar mat och har provat både gröt, frukt, majs och potatis.

Nu ska jag gosa med mina kids, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0