torsdag

Lyxade till det och tog bilen till jobbet igår. Skönt på ett sätt. Fick med massa matlådor och en tavla som jag har fått i present hem som har varit lite svårt att frakta på cykeln. När jag cyklade hem i tisdags regnade det så mycket så jag behövde ett litet break kände jag. Idag har jag jobbat i Nkpg och där går dagarna så himla fort. Nu tar vi helg och får se vad den har att bjuda på.
Julius har varit dålig till och från i veckan och igår hade han feberfrossa och bara skakade stackarn. Han piggnade till och fick i sig lite mat efter Ipren. Rasmus och Julius klädde ut sig innan läggdags och det var ett riktigt stohej när en tiger och en fladdermus med mask och cape sprang omkring. Nu är kidsen outfits inför "Spökfesten" klara men frågan är bara vad jag och Micke ska ha på oss?? Freja då? Ska jag måla dit ett par huggtänder på henne kanske?? Vi får se, annars får killarna stå för utklädnaden :).
 
Imorgon kommer min syster på besök och jag tänkte baka lite scones och ha lite olika marmelader och sånt. Barnen längtar så mkt efter henne så det kommer bli toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0