Höstlovsvecka

Träning med kören igår och jag och Annie stannade kvar en stund och pratade, tiden sprang iväg och jag var inte hemma förens 21.30. Dusch, te, mys och Banshee på det och jag kom sent i säng.
Idag har jag jobbat i Nkpg och nu ikväll ska vi plocka iordning lite och gå igenom lite presenter inför kommande barnkalas på lördag.

Rasmus har börjat med en ny dialekt och det låter för roligt. Lite gnälligt sådär från Örebro-trakten skulle jag nog placera dialekten. 

Imorgon är det frisörtid och det ser jag fram emot. Trots att det var 3 månader sedan jag var hos frissan måste jag säga att jag har haft en riktigt bra hårdag idag. Håret är all over the place och det känns som om jag har fått mer hår eller så har det blivit tjockare. Måste ha med att göra att jag varken är gravid eller ammar längre, freedom!! 

Efter frissan imorgon hämtar jag Rasmus och sedan åker han och jag in till Motala för att tända ljus och göra fint på min pappas grav. Det är något vi gör varje år och så ska vi passa på att träffa mamma också.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Min finaste Sofie 💗💗💗

2015-10-29 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0