Friskt

Freja blev 6 månader i söndags, stora tjejen. Nu äter hon både gröt, frukt, mat och dricker flaska så det är full rulle med mat och sovtider. Det enda ”problemet” just nu är att lilla fröken vaknar gärna vid 04.30, kör monstersnack så att vi måste ta ner henne på nedervåningen för att hon inte ska väcka resten av familjen. Där får hon flaska och har man tur somnar hon om. Det är Micke som går upp med henne och sedan sover de tillsammans på förmiddagen. Det är så mysigt, jag älskar att ligga bredvid henne och sova.

Idag har jag äntligen cyklat igen och det var friska vindar kan jag lova. Noll grader och frost i gräset.

Nu ska jag ta och laga renskavspanna med svamp, undrar hur det blir? Kommer det gå hem hos kidsen??



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0