All the lady want's, again!

-När kommer guldpojken? frågade Rasmus i hopp om att Johan skulle komma i kläder av guld. Men det gjorde han ju inte såklart ;).

Vi pratade i närmare 2 timmar och några muggar kaffe senare hade jag både bättre koll på hur ringen ska se ut, fått prisförslag på kommande "wedding band" (får bli bröllopspresent längre fram) och jämfört lite olika storlekar på diamanter. Johan ringde en medarbetare i Belgien som hade två bra stenar men den ena är för liten och den andra blir nog för stor tror jag?? Eventuellt tar han hem den större och då har jag tre dagar på mig att bestämma mig innan han måste skicka tillbaka den. Annars väntar jag på att Johan får tag i något mellan 0,35-0,38c.
Eller så slår jag till på 0,41c:an men den var liiiite dyyyyr...och kanske för stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0