Oh heeellllll....mmmmm

Längtar till julen som det bara är ca 6 veckor kvar till, pepparkaksbak, stakar, gran, julmusik, lussebak och ledighet med familjen. De senaste dagarna har jag tränat på vår nya körlåt som är just en jullåt så jag känner mig riktigt stämmningsfull nu. 

I lördags var vi på Fenomenmagasinet med kidsen och det blev en riktig hit. När vi hade tagit på oss jackorna och var påväg ut upptäckte vi att det fanns en våning till som vi helt hade missat så det får bli ett besök snart igen. Freja hängde på i bärsele och var riktigt nöjd under tiden. 

På torsdag är det dags för Frejas 7-månadersfotografering och denna gång kommer det nästan uteslutande bli outfits från Lager 157, både på Freja och killarna.

Denna vecka jobbar jag mån-ons och jag ser fram emot vårt körrep på onsdagkväll. 

I helgen kommer mamma och hälsar på kidsen och ev ska jag träffa Annie på fredag och Micke och Julius ska åka till simhallen. Önskar att vi kunde åka tillsammans med båda killarna samtidigt men vi kan inte lämna bort Freja som det är nu, hon är inte alls van vid det och är väldigt tykänslig. Så vi åker en och en med killarna och det kan nog vara skönt för dom också, få lite ensam tid med en förälder.

Pappan i huset gratulerade vi imorse (efter att jag hade fått sova lite längre?!?)  på farsdag med presenter och Rasmus hade ritat en teckning till Micke och skrivit allas namn i familjen på. Kan inte säga det tillräckligt många ggr men Micke är grym! Vilken pappa och man vi har i familjen.

Nu ska jag logga in på Medley och se om det finns något roligt pass att köra denna vecka som jag kan tvinga med Jenny på också, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0