november

Full fart de senaste dagarna med allt möjligt inbokat. Igår fann jag och Micke tid och tillsammans åkte vi upp till stan för att äta frukost och fika. Freja var med oss och hon är verkligen lätt att ha med sig. Vi fick lite ärenden uträttade och några timmar ”själva”, välbehövligt.

Spökfesten i lördags blev en riktig hit och Daniel och Emma hade fyllt en piñata med godis till barnen som de fick slå sönder med en innebandyklubba, behöver jag nämna att detta blev populärt?? Daniel hade satt upp en discokula i taket i ett rum och så bjöd de på en himmelskt god gulashsoppa med bröd, ostar och kex till de vuxna och pasta och korv till alla barnen, jag tror det var närmare 12 barn inkl. Freja och en liten tjej på några veckor.

På onsdag får jag hoppa över kören då jag ska på föräldramöte på förskolan. Rasmus och Julius avdelningar har mötet samtidigt, hur tänkte de här? Men jag får gå emellan efter halvtid eller så. På torsdag åker vi till Vadstena med jobbet och blir kvar till fredag, detta ser jag fram emot men kommer sakna ihjäl mig efter barnen, och Micke med förstås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0