Klämdag

Det blev en heldag hos mormor idag och jösses vilken tid det tar att komma iväg någonstans. Tur att Micke hann att hjälpa mig innan han for iväg till jobbet. Rasmus blev kvar hos mormor och de verkar ha haft det riktigt mysigt, bakat pannkakor och grejat.
Jag fick också träffa både min storebror och storasyster idag som kom förbi hos mamma så det blev riktigt lyckat. Jenny hade köpt en present till mig. Bara sådär, så himla snällt. Hon om någon känner mig och vet hur glad jag kan bli för en slickepott. En rosa skålad slickepott från Leila's General Store i Göteborg.





Kommentarer
Postat av: Storasyster

awww vad gullig du är gumman ☺️❤️
Bara kul ju
Love you❤️

Svar: ❤️
sofnys.blogg.se

2015-05-16 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0