Väntar och längtar

Hemmadag idag och jag och killarna har varit ute i nästan 2 timmar i det fina vädret. Jätteskönt ute men min kropp säger ifrån, ryggen går snart av och det är lite slitsamt måste jag säga. Ibland vill man bara stänga in sig i sovrummet och sova i 2 timmar.
Vet inte riktigt vad jag sysslar med på nätterna heller för sova är det sista jag gör. Far omkring, kissar varannan timme och inatt vid 02:15 satt jag i kökssoffan och knaprade på isbitar?!? Har fått cravings efter is och äter ca 3-4 lådor varje dag?!? Blir så varm helt plötsligt och bara MÅSTE ha!? 
Nu är vi ju inne i mars och min bm tyckte jag kunde vänta tills vi var inne i mars iaf med att föda så nu, nu är det fritt fram för snuttan. Kom nu, bring it on! Nu vill jag starta nästa kapitel i vårt liv och sluta vara gravid (vilket jag är konstant känns det som) nästintill mitt vanliga tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0