sneakers och bm

Tur att jag inte hade några höga förväntningar angående mitt besök hos bm idag. Saker och ting börjar iaf bli redo så jag fick en läkartid senare i veckan. Jag hade alla mina grabbar med idag och Rasmus tyckte det var så spännande att få lyssna på hjärtljuden. Han satt hos mig på britsen och klappade på magen, han ser verkligen fram emot att träffa sin lillasyster. Hjärtljuden tyckte han lät precis som ett tåg och det hade han alldeles rätt i.

Vi stannade på Stadium och köpte nya vårsneakers till Rasmus. Det fick bli ett par Adidas Dragon (igen) men denna gång största storleken. Var riktigt sugen på att köpa ett par till Julius också men Julius själv var inte på humör för det om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0