Slut som artist

Vi packade ner frukt, korvmackor och festis och gick och hämtade Rasmus på förskolan. Tog med killarna till en lekpark med intilliggande skog och njöt av vädret. På väg hem stannade Rasmus och jag ute så han kunde leka en stund med Selma och sedan tog vi skogspromenaden hem till vår baksida. Nu har jag varit ute över 3 timmar och är helt slut, och jag menar det verkligen. Har däckat i sängen och samlar krafter för att laga middag om någon timme. Utanför sovrummet leker killarna för fullt och det är så härligt att höra de skratta och tjoa. Imorgon är dagen D men endast 5% föder på beräknad dag. Är jag en av de procenten?? Skulle inte tro det.




Kommentarer
Postat av: Annie

Ja men snygg är du iaf <3:-)

2015-03-24 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0