Familjesöndag

Var inte på topp igår och hade svårt att gå. Kunde knappt lyfta benen pga foglossning/bäckensmärtor och fick hasa mig fram i huset och hålla mig mot möbler och väggar. Micke blev tvungen att komma hem från jobbet och när jag hade fått ligga ner och vila en stund kändes det lite bättre. Idag känns det bättre och vi har tom varit med barnen i trädgårdsföreningen och en liten runda på stan. Jag och Rasmus köpte glass och satt i solen och njöt. Det är stor skillnad när Micke är hemma och vi åker iväg på nått och jag liksom bara kan följa med utan att behöva lyfta J och släpa barnvagn in och ut i bilen. 
Jag har haft mkt förvärkar de senaste kvällarna/nätterna och min bm sa att det är mkt vanligt att förvärkar och sånt som händer "innan" kan bli mer långdraget när man väntar 2:a, 3:e...barnet, men att när det väl startar på riktigt kan gå betydligt fortare än med 1:an. Jag hoppas lillasyster är redo att komma ut när som helst för jag är mer än redo. På tisdag ska jag in för en hinnsvepning och om allt ser moget och mjukt (?) ut kan man ju hoppas att det drar ingång inom de närmaste dagarna. Dock har jag inte jättestora förhoppningar då det är två veckor innan bf ändå.

Kunde inte motstå dessa underbara kläder till lillasyster idag, det finns sååå mkt fint. Och nyss skickade mamma en bild på en gammeldags stickad tjockkofta med fuskpälskrage (vit) som hon kan ha i höst, jag smälter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0