Den som väntar...

Känslorna och hormonerna sitter på utsidan och detta kan drabba någon oskyldig, så håll er på avstånd, jag hör av mig. 
5 dagar över tiden idag, F.E.M. Finns inte mkt jag kan göra för att fördriva dagarna men det blir väl någon kortare promenad var dag och så har jag skurat kylskåpet och bakar dagligen, sen måste jag vila mellan varven såklart, här finns inga krafter.
Borde införa någon form av presentbelöning, jag tänker att för varje dag jag går över tiden får jag något som piggar upp? Låter väl som en bra idé? Nu när jag tänker efter var jag iofs iväg häromdagen och köpte mig ett par goretex fritidsskor från Adidas och i förrgår beställde jag nya löparskor från Salomon, så presentsystemet kanske redan har infunnit sig? Ska höra med Micke vad han tycker om detta?

Kände mig riktigt peppad för 2 veckor sedan men när jag passerade bf-datum gick luften ur mig. Svårt att tro att något kommer ske så hon kan ju stanna där hon är eller får vi en bebis i påsk?





Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch jag lider med dig.

När jag gick på övertid passade jag på att boka in mysiga saker. Typ tumanhandsmiddag med maken, klipptid, fotvård, fika med kompisar och sånt. Jag menar, antingen får man en trevlig stund eller så får man ställa in p g a bebis. Win, win.

Svar: Mkt bra tips och tankesätt 👍
sofnys.blogg.se

2015-03-31 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0