Tisdag

Skönt att vara hemmavid igår och bara vara och ta allt i lugn takt. Vi var ute några timmar på eftermiddagen och var inne hos en granne på lite mellis och lek.
Idag tänkte jag åka in till stan och trädgårdsföreningen med kidsen och till barnens förtjusning tar vi bussen. Mkt smidigt, bara gå på och av utan att behöva lasta in barn och vagn i bilen och slippa att parkera. 16 min tar det så vi bor inte så långt ut på vischan som man kan tro ibland. 

Småbarnen sover just nu och jag och Rasmus fikar och kollar på Epic. Ska passa på att fixa iordning mig lite nu medans det är relativt lugnt.

Förresten, tjejvättern som jag skulle cykla nästa år har blivit utbytt mot halvan. 15 mil istället. Så nu behöver jag verkligen införskaffa ny cykel och komma igång med träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0