Miss U

Jag och småbarnen bakar tårtbottnar till kommande kalas. Perfekt att frysa in och bara ta fram och lägga ihop när det är dags. Till Rasmus kommande barnkalas fick det bli 27 cm-formen, då får det plats mer godis på till alla barn. 
Micke vill prompt vika egna godispåsar denna gång igen så det ska han få göra. Jag tyckte vi kunde köpt färdiga, fanns fina med Olaf på men det blir jättefint med egna. Spiderman-tallrikar och servetter har Rasmus som önskemål och jag har köpt ett harlequinmönstrat presentpapper som får bli löpare på den vita pappduken, kommer bli coolt.

Micke var iväg och köpte regel innan jobbet så förhoppningsvis ska vi bygga grind (?!?) inom den närmaste framtiden. 

Rasmus kommer hem i eftermiddag och jag längtar efter honom så jag håller på att gå sönder ❤️.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0