Kalas med familjen

Kalaset igår blev bra och jag tyckte min tårta blev riktigt fin. 3 paket fingerkex hade räckt precis om jag inte hade tappat ett som gick av och det bli en glugg på tårtan men strunt samma. Rasmus blev verkligen gratulerad och han fick så mkt fina paket. Actiongubbar, trätrumma, stor bondgård i trä, flygleksaker, klistermärken, pengar och spiderman-T-shirt, en perfekt blandning. Nu pustar vi ut några dagar och laddar inför barnkalas på söndag. Det ska bli 26 grader varmt och strålande sol så helt klart ett trädgårdskalas. Tur att vi har gott om skugga från de stora ekarna och björkarna uppifrån skogen och söderläge. 
Micke har redan åkt till jobbet och jag och kidsen ska bara ta en lugn dag och komma iordning lite. Rasmus har varit väldigt trött flera dagar på raken så det är precis vad han behöver.
Tack alla som kom hit och firade Rasmus igår ❤️.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0