Fullt fart

Började dagen med att jag och Freja åkte och besökte min farmor och tog en kaffe med henne. Det går alldeles för länge mellan gångerna men tid är en bristvara i vår familj för tillfället. 
Åt en snabb lunch och sedan har jag haft ett bord på barnloppisen som vi anordnade i föreningen. Dock var vi rätt dåliga på att annonsera så det blev inte mkt folk men lite blev jag av med iaf. Micke och småttingarna kom förbi och Julius dök ner i en låda med leksaksbilar som en tjej sålde för 5kr/st. Han fick med sig ett gäng hem och han har lekt med bilarna i flera timmar. 
Vi gjorde en paus i lekandet och gick ut och "jobbade" i trädgården. Jag och Julius rensade mellan plattorna på framsidan och Micke gjorde fint med sjösten vid altanen. 
Känner att jag/vi har börjat intressera hos mer för trädgård och allt som hör därtill (ålder!!). Blev helt förälskad i en sådan vacker buskpion som jag såg häromdagen och måste åka och köpa mig en ljusrosa sådan och sätta någonstans. 

Nu sover småbarnen och Rasmus blev kvar i Motala ytterliggare en natt. Fick en bild på honom förut där han och kusin Nova bakar pannkakor ❤️.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0