Please

Efter en halvt hysterisk eftermiddag/kväll med Frippen var det skönt att komma ut och fylla på energi på en runda i skogen med "min" musik.

Freja skrek så mkt att Julius satte sig på golvet i sitt rum, tog fram böcker (!?!) och satte fingrarna i öronen. 
Det var en härlig kombination av magont, övertrötthet, hungersnöd och precis när hon ätit några minuter blev det akutläge att byta blöjan. Behöver jag säga att tösen var helt mörkröd/lila av ilska?

Lite nyheter inför hösten då jag ska börja jobba 80% from 1 september och Micke blir hemma med kidsen istället. Tanken är att jag går hem på föräldraledighet igen, exempelvis runt årsskiftet eller på vårkanten, det får tiden utvisa.

I mitten av september kommer jag börja sjunga i Joyvoice och det ser jag jättemkt fram emot. En stor kör som sjunger pop, rock och soul. 13 övningstillfällen som avslutas med konsert. Hur kul låter det inte?!? Det hade gärna fått vara lite gospel också men man kan inte få allt.

Dopsamtalet med prästen som ska döpa Freja gick så bra idag och dopet kommer bli jättefint. Jag har hittat en fin dikt som passar så bra som jag kommer läsa upp i kyrkan.

Nu dags för en dusch sedan dejt i soffan med min fästman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0