Vecka 32

Känner mig inte lika bräcklig längre och har inte lika mkt besvär av fogar och ischias. Lite piggare och fräschare måste jag säga. Men jag vet att det kan vända när som.. Jag tar tillvara på de tillfällen som ges, sover när Julius sover, har bokat in massage nästa vecka och ska försöka passa på att ge mig ut lite på egen hand när Micke är ledig mitt i veckorna. Andra "besvär" som har tillkommit är halsbränna och extrem andfåddhet men det funkar, nedräkningen är i full gång och nu längtar vi bara till att välkomna vår nya familjemedlem. 

Just nu bakar Julius och jag rågbullar och jag väntar leverans på stolar innan kl 13, sen är det dags att pulsa bort till dagis för att hämta hem Rasmus. Ikväll ska vi packa väska till honom också för att imorgon ska han sova över hos mormor, något som han har sätt fram emot hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag oxå,längtar så det värker i hjärtat:)

2015-01-23 @ 08:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0