Hur svårt ska det va?

Skulle köpa müsli igår vilket jag också gjorde tillslut men det jag undrar är, hur svårt ska det va? För mig kan det bli korvstoppning ibland i affären om det finns för många sorter att välja mellan och jag kan stå där länge och välja, läsa och jämföra. Tills Micke börjar undra vart jag har tagit vägen och måste komma och grabba nått åt mig för att snabbt få mig därifrån. Igår var det müsli det handlade om och vilken djungel det är. Så många olika fabrikat, ekologiskt, inte ekologiskt, nyckelhålsmärkt eller ej, och inga nötter tack och helt plötsligt står jag och håller i en påse granola och vill bara ge upp. Börjar läsa innehållsförteckningar och glömmer genast bort vilken det var papaya i eller kokosflarn och sen är man lost igen. Detta har även hänt vid tandkrämstuberna. Varför måste de ha en flera meterlång vägg med olika sorter för? Är det nått fel på mig eller finns det någon som känner igen sig?
 


 

Kommentarer
Postat av: Annie

Äh du tänker för mycket. Ta nåt som ser bra o gott ut, o så utan nötter då😉

Svar: Ja jag gör nog det, fördjupar mig liksom när det blir för mkt..
sofnys.blogg.se

2015-01-28 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0