bra dag

Kalaset blev så bra igår och jag tror alla tyckte det också. Bakverken blev lyckade och mamma hade med sig en jättegod marängtårta som hon hade gjort. Julius gillade sin hopphäst bäst tror jag och nu behöver han inte sitta bakochfram och hoppa i babysittern.
Rasmus fick ett "fågelhus" och fågelmat av mamma och det har vi fyllt på idag och hängt upp i ett träd i trädgården. Rasmus tycker sånt är jättekul 😊.

Innan Micke åkte till jobbet idag gjorde han en köttfärslimpa och skalade potatis så det var bara för oss att slå på ugnen och spisen. Det blev jättegott och båda barnen åt med god aptit, fyllde på deras tallrikar flera gånger.

Efter lunch idag åkte vi till Emma med familj där även lite andra vänner slöt upp och fikade, full rulle med alla barn och trevligt som alltid.

Imorgon är det dags för 1-årskontroll med Julius på BVC och då blir det även sprutor. Rasmus följer med och jag är lite orolig för att han blir ledsen när de sticker Julius.





Kommentarer
Postat av: Annie

Kul att kalaset blev lyckat! Elliot var med en gång när Alfons fick spruta och då fick han leka i väntrummet precis utanför just när sprutorna togs då jag oxå var lite rädd hur han skulle reagera. Funkade fint😃.

2015-01-25 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0