Vecka 37 & taktilmassage

Strålande väder ute och Micke är ute med killarna. Strax blir det ett besök på nyöppnade City Gross och klockan 16 har jag massagetid med barnmorska Åsa Österberg. Detta blir nog fjärde gången denna graviditet men också det sista tillfället, det börjar liksom dra ihop sig lite och snart kan förlossningen vara på intåg. 
Igår morgon/förmiddag hade jag jätteont i magen. Ihållande smärta i flera timmar som inte gav med sig förens jag tog 2 alvedon och la mig i sängen för att vila. Nästan så Micke stannade hemma från jobbet men efter jag hade sovit med Julius i närmare 2 h kändes allt bättre. 
Dags att packa en mellisväska och så får jag också lite frisk luft. Ikväll tar jag bussen hem från massagen, helt ok tycker en gammal bussvan Motalatjej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0