Vecka 36 och ctg

Har inte kännt bebisen mkt det senaste dygnet och har i stort sett legat vaken hela natten och buffat på magen. Efter en varm dusch imorse tyckte jag att jag kände ett knä eller en fot. Pratade med förlossningen och fick komma upp för att kolla en ctg-kurva. Väl där såg allting så bra ut och hjärtljuden lät bra. Höll på att somna i sängen däruppe till ljuden av lillasysters ❤️-ljud. Kände henne flera ggr och nu har hon fortsatt att buffa runt inne i magen. Inte många veckor kvar nu och eftersom hon är fixerad och har det trångt är ju inte rörelserna riktigt på samma sätt längre. 
Just nu sover Julius och jag och Rasmus ser på "Dumma mig 2". I eftermiddag ska vi åka hem till Nadja en sväng och fika och leka lite med barnen och innan dess blir det lunch här hemma och ett snabbt stopp i Hjulsbro. Har nämligen hittat en röd vindfleece från PoP i strl 86 (nyskick via Blocket) till J. De röda och marinblå säljs inte längre under denna säsong på PoP och jag är inte så förtjust i de andra färgerna. Rasmus har precis fått en ny röd och det är ju alltid kul att matcha killarna. Har kommit på att det kan vara ett smart drag att köpa lite mer röda ytterplagg i framtiden så har lillasyster lite att ärva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0