Jules is back on track

Julius är tillbaka, och verkar inte ha haft något ont alls idag och febern är helt borta. Man märker på honom att han har att ta igen och leker gladligen med sina leksaker, går och springer och busar. Det är så skönt att se honom som han brukar när man mitt i en sådan vecka som vi har haft tror att han aldrig ska bli sig själv igen. 
Jag började läsa Snövit för Rasmus ikväll och ångrade mig ganska snabbt in i boken, hade helt glömt vad den handlade om. Tänkte bara att det var en prinsessa med 7 små söta dvärgar, men när jag läser högt att drottningen vill att jägaren ska döda Snövit i skogen med en kniv eller slå ihjäl henne kändes det inte så lämpligt längre. Vi tar en annan bok imorgon och hoppas han har glömt bort denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0