Äntligen lördag

Jag blev bortskämd med massor med fina blommor av mamma och Jenny som var här och hälsade på igår. Mamma och jag lagade lunch ihop och på eftermiddagen fikade vi på morotskakan som jag och Rasmus hade bakat dagen innan. 

Solen skiner idag och jag och Rasmus gick en promenad för att söva J i vagnen, vi behövde inte gå långt så vi vände såfort han hade somnat och ställde honom på altan så fick Micke vakta honom. Jag och Rasmus har varit ute en bra stund i en lekpark och det var så skönt att sitta på en bänk med solen i ögonen.

Nu är Uncle Mike här och Micke och han färdigställer tvättstugan med bänkskivan mm.
Jag och Rasmus ska äta lunch, jag är hungrig som en varg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0