Nu går det undan

Vilket drag det blev på konserten! Vilken känsla! Ev kommer jag anmäla mig till nästa hösttermin också.

Positivt just nu är att det inte är något fel på Frejas höfter så nu är det fritt fram och det känns som hon kommer krypa när som helst. Står och gungar på knäna. Igår badade jag tillsammans med lilla fröken som vanligtvis ogillar att bada men nu gick det jättebra och hon satt och plaskade och tyckte det var kul.

Igår gick jag och killarna upp i skogen och letade pinnar till min stjärna som jag har gjort. Dock blev den lite stor men jag tror jag ska behålla den så. Jag ska köpa en ljusslinga att vira runt pinnar också så kommer det nog bli jättefint.

Nu sitter jag på bussen till jobbet och går upp till Garnisonen från Tinnis, lagom morgonpromenad.

 




 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0