Lusse

Klockan 07.00 var vi samlade hela familjen utanför Rasmus förskola. Barnen var så duktiga och söta. Rasmus sprang fram till mig efter första sången men vilke gå tillbaka till sina kompisar och fröknar sen. Så stolt han (och vi) blev att han klarade det och ville vara med.

Jag tog med kidsen till en lekpark på fm och Micke var iväg på några ärenden. Jösses vad mkt det är att styra runt med när man har tre kids. Och vad snabbt man "kommer av" sig när man jobbar. Jag har inte mitt tålamod där det borde vara och idag är jag riktigt trött. 
Julius ville inte sova middag och somnade istället 10 min i vagnen vid 16.30, och sen vidare i kökssoffan, inte optimalt. 
Barnen eller småbarnen rättare sagt har varit mkt ledsna idag och det dunkar lite i huvudet på mig just nu.
Skulle lätt kunna gå och sova för natten men strax kommer Birgitta och Peter hit som ska sova här i två nätter. Måste rodda runt lite med det och gå upp och väcka Micke som har somnat bredvid Julius. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0