December

Gårdagen flöt på väldigt bra och Frejas röntgen gick jättebra. Hon var så snäll, låg stilla och blev inte ledsen. Nu är det bara att vänta på svar från läkaren, hoppas verkligen inte det är något med höfterna, hon blir ju 8 månader på fredag och är bra sugen på att krypa iväg. Fastspänd i en ställning i 10 veckor är helt uteslutet i min värld, och hennes också för den delen.

På lördag är det Joyvoice-konsert i Cupolen och det ska bli riktigt kul, längtar! Mamma och en väninna till henne kommer och tittar.

I veckan har vi genrep och jag firar födelsedag. 

Julius har lite avslutningsfika inför julledighet på förskolan idag och jag hade så gärna velat följa med honom på det men Micke tar med kidsen och går dit :) själv ska jag jobba i Nkpg, ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0