söndag

Hua, vilka backar det var i Mjölby. Det var tufft att springa men så har jag ju inte sprungit sålänge. Det var en kul grej och ev ska vi springa ett lopp i Boxholm (?!?) i oktober och springa ett "internt"-lopp vid Skogsjön med Team Emma och Team Ylva i september.

Idag var jag iväg en sväng till Tornby och kompletterade min garderob lite inför jobbstarten på tisdag. Har beställt armvärmare också som jag ska ha när jag cyklar när det är kallt tidigt på morgonen.

Birgitta och Peter var här några timmar idag och Birgitta hade med sig en jättefin dockvagga som hon hade köpt till Freja. Att den var köpt på Samhjälp i Jönköping gör saken bara ännu bättre.

Rasmus försvann inne på Ica Signalen idag (några minuter) och återfanns tillsammans med personal lite ledsen. 
-"Vi brukar hjälpa till med att hitta pappor ibland", hade tjejen från personalen sagt.
Ikväll blev Rasmus lite ledsen när han tänkte på att han hade tappat bort sig och när jag frågade vart han hade varit sa han:
- "Jag skulle bara kolla på nagellacken och det glittriga", åh Rasmus, du är min lilla primadonna ibland ❤️.

Barnen sov allihopa 19.30 idag och just nu dricker jag te och gör Micke sällskap när han ser på MotoGP som en bra fästmö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0