Sommarsöndag

Bästa dagen i sommar får jag nog säga var idag. Vi gjorde en liten utflykt till Lakvik som ligger mellan Björsäter och Åtvidaberg. Där åkte vi ett gammalt ånglok till Risten där vi stannade och badade och hade picknick i goda vänners sällskap. När vi kom tillbaka stannade vi och fikade i trädgården till det gamla stationshuset. Barnen lekte och vädret var underbart. Allt var så lagom på alla sätt och passade oss och barnen perfekt.

Vad händer annars då? 
Jo dagarna rullar på och Freja har både ätit blåbärsmos och badat fötterna i Vättern.
Killarna mår bra och Rasmus leker ofta med kompisar här på Lingon/Blåbärsvägen. Julius snackar sitt gogo-språk och vi längtar tills proppen släpper så att han kan göra sig mer förstådd, men förstår det gör han, ingen tvekan om saken.
Själv så springer jag, och springer och springer. Har varit ute tre dagar på raken men har haft vilodag nu men imorgon efter kaffet är det jag som provspringer min nya Spotifylista.

Imorgon ska vi hem till några vänner på fika och lek med barnen och jag har lovat mig själv att ringa och boka in massagetid, service till hojjen och boka in ett Sh'bam-pass på gymmet. 







Kommentarer
Postat av: Annie

Så mysigt! Vilken fin familjebil..O vågigt hår👍👍. Vill med sh'bama, saknar det!

Svar: Ja håret var rakt innan jag hoppade i och badade men jag kanske ska sluta föna och platta ett tag och se vad som händer med burret 😊. Sh'bama tillsammans? Kom till Medley!
sofnys.blogg.se

2015-08-09 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0