Dagarna springer iväg

Full fart och jag njuter verkligen av dagarna tillsammans med min familj.

Teatern vi var på i torsdags gick hem hos killarna, iaf Rasmus. Julius höll ut bra trots myror i byxorna. Rasmus var så modig och var framme hos Pettsson och Findus efter föreställningen, trodde jag aldrig han skulle våga.

I fredags åkte vi till Motala och Rasmus blev kvar där. Kommer inte hem förens imorgon så det känns lite ovant här hemma. Skönt för Rasmus att få vara själv med mormor men även för Julius att få vara mittpunkt här hemma. Igår var vi på stan med småttingarna och idag har vi varit i Valla. Julius har verkligen fått ta plats och han har varit så glad och snackig.

Dejten i torsdags var mysig och vi åt god mat på Olympia. Det hade gått jättebra med barnen men vi blev tvungna att åka efter att Freja hade somnat för natten då hon är väldigt känslig just nu. Vill knappt tänka på hur det hade varit under tiden vi var på teatern. Hon hade skrikit all vaken tid stackarn och inget hade hjälpt. 
På lördag är vi bjudna på fest men vi hoppar över det då jag inte vill/kan lämna snuttan. 

Just nu är Micke ute på en hojtur och jag är så avis, det skulle vara så härligt med en tur nu. Han var ute några timmar igår också och tog vara på det fina vädret. 

Nu ska jag passa på att vila en stund med småbarnen för lite senare åker vi hem till Daniel och Emma på lek och kvällsmat och en löpartur.

Ska stanna och plocka upp ett Fisher Price-garage på vägen dit som jag köpte på Blocket till Julius förut.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0